O szkole

Dlaczego MY?

Historia mojej szkoły funkcjonującej w obecnej formie jest bardzo ciekawa. W 1996 roku rozpoczęłam realizację swojego marzenia związanego z prowadzeniem profesjonalnej szkoły językowej. Od samego początku moim założeniem było, aby każdy uczeń był traktowany indywidualnie i by nauka nie była udręką, ale przyjemnością. Chciałam w pewnym sensie odczarować słowo ‘szkoła’, które często nie budzi w nas dobrych skojarzeń. Zaczęło się skromnie i nie było łatwo, ale z roku na rok zdobywałam zaufanie i byłam doceniana. W roku 2010 ugruntowana pozycja na rynku usług językowych i nieustanne dążenie do rozwoju, doprowadziło do fuzji z istniejącą od 1998 roku SJO ant.

Obecnie moja szkoła cieszy się olbrzymią popularnością, o czym świadczy zainteresowanie uczniów w każdym wieku (od najmłodszych do seniorów). Postawiłam głównie na tzw. „pocztę pantoflową„, ponieważ marki nie tworzy bogata i kolorowa reklama, a opinia zadowolonego Klienta. Marząc o profesjonalnej szkole wiedziałam, że uda mi się tylko wtedy, gdy będę dbała o wysoką JAKOŚĆ usług. To słowo stale mi towarzyszy i popycha do ciągłego rozwoju. Jak to mówił mój tata: „Ucz się dziewczyno, bo nikt nie rodzi się ekspertem.” Dlatego właśnie notorycznie poszerzam wiedzę z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego poprzez fachową literaturę oraz uczestnictwo w warsztatach metodycznych. Z przyjemnością dzielę się zdobytą wiedzą i umiejętnościami z tymi, którzy również chcą się rozwijać.

Kształcę nie tylko lektorów SJO ant ale również kadry nauczycielskie w całej Polsce i za granicą. W chwili obecnej zatrudniam wyselekcjonowaną grupę lektorów zapewniając Państwu usługę najwyższej jakości. Moje dotychczasowe osiągnięcia na których buduję jakość nauczania w Szkole Języków Obcych ant to nie tylko kursy i szkolenia jakie ukończyłam, ale również te, które sama przeprowadziłam.

Uznanie w środowisku nauczycieli języka angielskiego w Polsce i Europie jest dla mnie najlepszym potwierdzeniem, że moja wizja nauczania oparta na jakości, a nie krzykliwym marketingu przynosi efekty.

Dyrektor SJO ant – mgr Magdalena Kania


Odbyte kursy i szkolenia:

03.2007 – CLIL and Classroom Realities: reconciling theory and practice, Express Publishing
03.2007 – Teaching for the Test: the effects of competence based methodology on successful test preparation, Express Publishing
03.2010 – Quality input, quality output: listening to learn, Marta Rosińska, Macmillan
03.2010 – The visual ELT attack, Marta Rosińska, Macmillan
08.2011 – Gimnazjum: Bridging the Gap, Peter Moran, Pearson
08.2011 – Helping the helpless, Marta Rosińska, Macmillan
08.2011 – Master Matura Speakin, Marta Rosińska, Macmillan
02.2016 – Good, better, best – on the benefits and dangers of assessment in primary school, dr Monika Cichmińska, Macmillan
02.2016 – Memories are made of this: what, when and why students do or don’t remember, dr Monika Cichmińska, Macmillan
02.2016 – On the depth of learning, or what’s lacking in matura preparation, dr Monika Cichmińska, Macmillan
02.2016 – Nothing Stands Still for Long – dealing with changing English, Robert Dean, Pearson
03.2016 – Teacher Trainer Academy, DOS Rosińska & Śpiewak for ELT.
05.2016 – European Language Congress of PASE, PASE
08.2016 – Dig deeper. Use of English for matura and beyond, dr Grzegorz Śpiewak, Macmillan
09. 2016 – XXV Międzynarodowa Konferencja Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce, IATEFL Poland w Szczecinie
11.2016 – I Forum Przedsiębiorców Branży Językowej w Warszawie
05.2017 – Europejski Kongres Językowy PASE, Polskie Stowarzyszenie na rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE
03.2017 – Author Academy, DOS Rosińska & Śpiewak for ELT.
05.2017 – III Europejski Kongres Językowy PASE, From Good to Great. Innovation. Inspiration. Culture, Polskie Stowarzyszenie na rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE
08.2017 – II Zlot Nauczycieli Języków Obcych, sesje: „Questions – a key part of Communications” – Regina Szuszkiewicz, „Neurodydaktyka w pracy nauczyciela” – Teresa perkołup, „Opowieść o 7 filiżankach – jak być na bieżąco z ucziami i nowościami i nie zwariować” Magda Zawadzka, „Kryzys w grupie” Anna Życka, „Nowa podstawa programowa dla szkół średnich” Karolina Kępska
08.2017 – Pearson training for ELT teachers – Bartłomiej Janiak, Pearson
09.2017 – XXVI Międzynarodowa Konferencja Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce, IATEFL Poland w Bielsku-Białej
11.2017 – Szkolenie metodyczne – Lesson Planning 2.0 czyli jak z głową i sercem planować lekcje języka obcego w XXI wieku. Med Instytut Rozwoju Nauczycieli Macmillan.
04.2018 – III Ogólnopolska Konferencja Synergy Garden dotycząca nauczania języków obcych i zarządzania szkołami językowymi, Kraków, Edu Bears
05.2018 – Helping learners to listen, Adrian Doff, Cambridge University Press
05.2018 – IV Europejski Kongres Językowy PASE, Polskie Stowarzyszenie na rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE
08.2018 – Visual thinking. Edyta Madej
08.2018 – III Zlot Nauczycieli Języków Obcych, sesje: „Nigdy więcej nie zapomnij słów!”, Marek Jędryka, Pearson; „Test 8-klasisty: practice makes perfect”, Dorota Strumińska, Oxford Univeristy Press; „Egzaminacyjne OPEN-tany – jak przygotować ucznia do zadań otwartych za pomocą gier językowych:, Czesław Kińska i dr Jacek ŁĄgun, Macmillan; „Projekty małe i duże leżą w szkolnej naturze, czyli jak wymyślić, sfinansować i rozwinąć projekty edukacyjne w szkole”, Ewa Drobek; „Wielobarwny CLIL” Marzena Pepłowska; „Nauczanie oparte na potencjale ucznia” Hanna Wąż; „O skutecznym feedbacku, który buduje dobrą komuniakcję” Joanna Porębska
09.2018 – XXVII Międzynarodowa Konferencja Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce, IATEFL Poland we Wrocławiu
11.2018 – Ogólnopolska konferencja poświęcona psychologii relacji Rewelacje. DOS Rosińska & Śpiewak for ELT.
12.2018 – Neurobiologia ucznia a kompetencje dydaktyczne nauczyciela. Dr Marek Kaczmarzyk. Podwójnie wyjątkowi – Centrum Rozwoju Zdolności i Terapii Mowy
04.2019 – IV Ogólnopolska Konferencja Synergy Garden dotycząca nauczania języków obcych i zarządzania szkołami językowymi, Kraków, Edu Bears
05.2019 – V Europejski Kongres Językowy PASE, 21st century skills in foreign language teaching. Polskie Stowarzyszenie na rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE
09.2019 – XXVIII Międzynarodowa Konferencja Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce, IATEFL Poland w Gdańsku
10.2019 – Myślenie wizualne. Elżbieta Curyło
10.2019/06.2020 – Studia podyplomowe – Trener Umiejętności Poznawczych na SWPS
05.2020 – E-KONGRES Językowy PASE, Polskie Stowarzyszenie na rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE
05.2020 – Pearson English Spring Days: The Garden of Words: How to help your students grow their vocabulary, Rachael Roberts, Pearson
05.2020 – Teaching communication skills, Rachael Roberts, Pearson
09.2020 – IATEFL PL ON-LINE MEET-UP 2020 29th ELT Professional Development Event HighTech – A Teachers’ Promised Land
01.2021 – eKonferencja: Zdalni nauczyciele i zdalni uczniowie. Zdalne ocenianie pod lupą, czyli o roli informacji zwrotnej w edukacji, Learnetic SA
03.2021 – Pearson Day, Retrieval Practice Conference
03.2021 – Edu Kids & Teens 2021
04.2021 – Konferencja Zaopiekuj się sobą nauczycielu, Radom
04.2021 – Konferencja Morze Pomysłów 2021
04.2021 – Pearson CEE Educational Forum
05.2021 – Pearson English Spring Days 2021
04.2022 – Konferencja „Zaopiekuj się sobą, nauczycielu” Radom
05.2022 – KONGRES Językowy PASE, Polskie Stowarzyszenie na rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE
05.2022 – IATEFL International Conference in Belfast

Kursy i szkolenia przeprowadzone przeze mnie:

09.2016 – Pen and Paper – the oldest teaching app, IATEFL Poland Szczecin
09.2017 – Can they ESCAPE the class ROOM? – critical and creative thinking made workable in your teenage classroom, IATEFL Poland Bielsko-Biała
09.2017 – Webinarium Pisz, Forrest! Pisz!, DOS na Wynos
10.2017/04.2018 – ON-line, ONA off-line – z Łukasz Knap, DOS-ELTea, Warszawa, Kraków, Rzeszów
01.2018 – TRY PoeTRY – productive language through poems, Engage Level master, DOS-ELTea, Warszawa
01.2018 – Webinarium SłowoTALK, DOS na Wynos
03.2018/10.2018 – From Teacher to Teacher Trainer, DOS-ELTea, Warszawa
04.2018 – Get away from your kids with a perfect escape plan, Synergy Garden Kraków
05.2018 – Koki, loki, papiloty – podkręcone lekcje!, PASE Warszawa
09.2018 – Food for vocab foodies – effective vocabulary teaching tools, IATEFL Poland Wrocław & IATEFL Hungary Budapeszt
10.2018 – Motywacja w nauczaniu mówienia, słuchania, czytania i pisania: ON-LINE czy OFF-LINE – z Łukasz Knap i dr Grzegorz Śpiewak, Warszawa
02.2019 – How to eat an elephant – ways of introducing new language to make it stick, AGH w Krakowie
02.2019 – Zaskoczony! Zatopiony! – Edunation
03.2019 – SZTOS, DZBAN i inne POCISKI – jak uczyć, by słowa zapadały w pamięć, Edu Kids&Teens, Edunation
05.2019 – Jak zjeść słonia – kompetencje społeczne kawałek po kawałku, PASE Warszawa
09.2019 – SURPRISOLOGY – engineering the unexpected in the classroom, IATEFL Poland Szczecin
04.2021 – Stacja ZADUMA, Zaopiekuj się sobą nauczycielu, Radom
04.2021 – Niewidzialny TRON czyli kto tak naprawdę rządzi na Twojej lekcji, Morze Pomysłów 2021
04.2022 – Idealnie połączona, Zaopiekuj się sobą nauczycielu, Radom

 
Sesje dla wydawnictwa PEARSON przeprowadzone przeze mnie:
 

02.2019 – Focus Pokus: recepta na maturalny sukces w oparciu o najnowszą wiedzę o rozwoju mózgu
08.2019 – Podręcznikowy MATCHMAKER, czyli jak wybrać podręcznik idealny
03.2019 – Better Ingredients make Better Lessons, Rosja
03.2019 – 21st Century Skills for 21st Century Success, Rosja
05.2019 – Webinarium FILmHARMONIA
07.2019 – I kto to MOVIE? – wykorzystanie materiałów video na zajęciach
08.2019 – Lekcja z pokwitowaniem odbioru – czyli 7 pomysłów na mądre zakończenie lekcji
11.2019 – Artykuł na bloga Pearson – Ogród w słoiku czyli jak pielęgnować emocjonalne ekosystemy uczniów
03.2020 – Pamięciowe wprawki, czyli jak rozwijać u uczniów umiejętność skutecznego uczenia się
03.2020 – SURPRISOLOGY engineering the unexpected in the classroom, Szkolenie online ROSJA i Chorwacja
04.2020 – Surprise! Surprise! – czyli o zarządzaniu uwagą uczniów
04.2020 – COOLtura błędu w mojej szkole językowej, IV Ogólnopolski Kongres Metodyków i Właścicieli Szkół Językowych Edunation
04.2020 – Czyj to egzamin: ucznia czy nauczyciela, metodyka czy właściciela? – czyli o odpowiedzialności za wynik egzaminu, IV Ogólnopolski Kongres Metodyków i Właścicieli Szkół Językowych Edunation
04.2020 – Webinarium – W tym porządku jest metoda – metodyka pracy w nauczaniu online
08.2020 – Lekcyjny Bucket List – czyli 7 pomysłów na spełnienie nauczycielskich marzeń
08.2020 – Sprawdzam! – czyli 7 pomysłów na wykorzystanie efektu testowania
08.2020 – Gotowi na wszystko! – czyli kompleksowe rozwiązania na nauczanie stacjonarne i online
09.2020 – A Demiurge Teacher – how to help your students embrace the challenge of open-ended tasks, IATEFL PL ON-LINE MEET-UP 2020
09.2020 – A Disobedient Teacher – how to trigger your own teaching revolution, IATEFL PL ON-LINE MEET-UP 2020
11.2020 – Impactful teaching with ESAP, Ready for what’s next…, PEARSON GLOBAL
12.2020 – HighNoting your modus operandi – a three module teacher training course, TURCJA
01.2021 – Czas odzyskany, czyli jak z mniej zrobić więcej – zmiany w egzaminie dojrzałości #Matura2021 
02.2021 – Introducing the ESAP framework: quick and easy planning for effective online lessons, PEARSON GLOBAL
02.2021 – The ESAP framework for teaching online with High Note, PEARSON GLOBAL
02.2021 – The ESAP framework for teaching online with Focus 2nd edition, PEARSON GLOBAL
03.2021 – Retrieval practice w pracy z młodzieżą, Pearson Day Conference
04.2021 – Control Shift – How to help your adult students meet their potential, Pearson CEE Educational Forum
04.2021 – Small Steps – How to how to maximise your online lessons with older teens, Pearson CEE Educational Forum
05.2021 – A Reflective Teacher – how to make every lesson count with the ESAP Framework, Pearson English Spring Days 2021, PEARSON GLOBAL
05.2021 – Five Pillars of Learning-Rich Lessons, Pearson, CHORWACJA
08.2021 – The GOLDEN rules of effective teaching, Back to School Festival, Pearson CEE
08.2021 – Lessons that really work, Back to School Festival, Pearson CEE
02.2022 – Beyond the horizON LINE – how to become a fearless online teacher, Pearson CEE Educational Forum
05.2022 – Ja to widzę tak., Kongres Językowy PASE 
05.2022 – Pedagogical Feng Shui – designing online lessons with the ESAP Framework, IATEFL Belfast, PEARSON GLOBAL
08.2023 – NICOLOGIA. Gdzie ta wrodzona ciekawość?, Pearson Polska
03.2024 – Practice Speaking in English with AI: Using AI in your classroom to build learners’ confidence, PEARSON GLOBAL